SM dayONE

jag har tävlat sm idag (gud vad jag är trött, jag orkar knappt hålla ögonen öppna)
baaara två dagar kvar nu..!
aja

gick iallafall väldigt bra
startade ut efter Dahlia i min klass (visserligen var det bara vi två, men det spelar som ingen roll)
finfina spår, eftersom att det frös till natt efter töe' så var dom håårda, stenhårda, 
fats hårda med yta
aja
dom var bra,
men kom ikapp henne efter en stund, körde om och jäääsiken vad hundarna gick bra sen,
i segaste uppförsbacken så tuggade dom bara på, ootroligt
fast yzerman var lite skev i nedförsbackarna, tog liksom inte ut stegen riktigt, är nog bättre imorrn.!

när jag sen höll på att sela av hundar, stretcha dom, få dom att dricka
så säger en niklas (kille-handler till en i seniorklassen)
att YAY marie du leder! men att det var en som hette aaaaagnes som hade dagens snabbaste tid!
say whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!
visst hade det gått bra, men SÅ bra? yayayayya

ligger alltså hela elva sekunder före ettan i seniorklassen,
det håller jag imorrn

men nu ska jag, och våran inneboende fia ericsson (trevligt förresten!) ut och valla slädar
fyfan vad tungt det kändes...

AAAH heje.

Kommentarer
Postat av: amanda

OJ SHIIIIT MY GOOOD!!!! asssbra agnes!!!!:D

2010-03-13 @ 22:19:05
Postat av: BenJU

Du vinner nog : D

2010-03-14 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0