im leavin'

är trött och möjligen lite spänd inför helgen,
fått veta nu att det är 10 st juniorer, så många jämnåriga har jagnte tävlat mot sen 2004!

åker imorn, vid senast åtta, det betyder att jag måste kliva upp tidigt. väldigt tidigt.

vägen utomlands tar 6-7 timmar med bil, och 300-400 miljoner timmar med släp.
wiiiiiiiiiiih..
"jag har ju boka" som jag sa till mormor, hon tyckte mest synd om mamma..

nu har jag iallafall kikat på greys anatomy, och ska nog strax lägga mig eller något,
brukar lösa alla problem ju.

hm
godnatt och sånt

även att jag inte kommer ha någon kontakt med omvärlden förrän typ måndag när jag entrar sverige igen. D:

hejdå, adjö, adios, hoppas jag vinner.

Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till, sötis! :)

2010-03-04 @ 11:53:28
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0