en fredag i hamar

..så kliver man upp tidigare æn hemma, och det ær ju alltid lika roligt.!
sen rastar man och ger hundar mat, efter det æter man, ænnu en stund senare åker man till tævlingsområdet, hamars hundkjøringsarena, mahaha

stråålande sol och start klockan 10.42, eftersom banan bara var åtta kilometer gick det på 15min15sek,
leder min klass, och hade hamnat tvåa bland seniorerna, himla fint
kempegrejt

jag ær lite kær i norska tangentbordet, jag menar, har ni sett något finare nån gång? æøæøæøæø?

jag utnyttjar alla norska ord jag kan, så ofta som møjligt,
ostepølse, leilighet, spise, lysekryss, storbilvask...

var nyss på ICA-nær med sofia, vi køpte massa fint norskt godis, bland annat nugatti, typ norska versionen av nutella, vet inte riktigt vad som ær gottast, antagligen nutellan, kan junte svika den ;)
sofia fyller førresten år idag, jættjættegrattis!

kvællsfika just nu, sen blir det væl lite hundrastning och kansek tårta inne hos sofia, fiiiiiint

Næ puss heje! øæøæøæøæø

Kommentarer
Postat av: sandra

om du hittar chipsen i gul påse som heter sprö mix, så måste du köpa en åt mig o.o

2010-03-06 @ 01:21:20
URL: http://teehee.blogg.se/
Postat av: agnes

hahah okej! jag ska førsøka!

2010-03-06 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0