att städa kojor är alltid lika kul

hur mycket jag än vred och vände på hela saken, gatt jag ändå gå fyra vändor ut i skogen med säckar och hinkar med smått och gott som skulle tömmas, såsom skit och halm, pulsigt.
rensade 2/5 kojor, de andra två har alldeles för tunga tak, även om jag är väldans stark..!

resten av dagen har jag bara tillbringat inne, görandes ingenting..
ELLER JOåkte skoter med elias en sväng också, och lärde honom hur man brottas i snön.

nu nostalgitrippar jag genom att titta på doktor mugg och bröderna fluff
(SAY WHAT, jag är för ung för att nostalgitrippa!)

desperata husfruar ikväll, ska avnjutas med min burk nugatti, och de sista bitarna crispo
åh norskt godis


ostepölse, lyskryss, kempegrejt hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Wakakazi

Bröderna fluff is the shit!

2010-03-09 @ 18:54:32
Postat av: Sanna

gott då!

2010-03-10 @ 15:22:25
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0