åhh polly vad gott

gud vad lite  man kan göra egetnligen, MEN att sysselsätta sig med INGET är bästa sommarlovsgrejen.
idag är det ju måndag, och jag jobbar inte. jag jobbar inte! det är så skööönt och apropå jobb så måste jag posta mitt närvarande/timschema ju!
har glömt det.. men det är luuuugnt.

har varit hos evelina i helgen, fööööör längesen jag träffade henneeee, men vi är som vanligt ;)

uhm, apropå evelina, så var det ju moped, och ehh.. jag råkade vurpa lite i en sväng.. med lite lösgrus på asfalten..
inget ovanligt att jag har sår och blåmärken på bena dock.
men vafan, klarar jag av att sladda ner mig i en kurva och tycka att det är spännande så ska jag väl inte klaga :D

jag måste beställa yranbiljetter nu, innan tionde, efter tionde så suger det!
ska mest troligt gå alla dagar (?) eftersom jag ska bo i lugnvik ((:
nu ska jag nog kanske ut och spela lite boll med mig själv. hajdå pare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0