bortglömda bloggen

oj.
hej stackars bortglömda bloggen, ligger du här och väntar på mig?
vad tragiskt. get a life ):
nej förlåt.
nu ska jag skriva nåt vettigt istället.
hmmm
senast jag skrev var den tolfte. idag är det tjugofemte. det är 13 dagar.
mycket kan hända på tretto dagar!

en helg åkte jag till norge och os en sväng, för att spela fotboll med klövsjö IF.
och det var ju långt ifrån tråkigt!
4-4 mellan oss damer och .. 6-2 mellan herrarna? tror jag visst.
meeen jag tror inte att det gjorde nåt eftersom de flesta var nöjd med att festen på kvällen blev.. vunnen? oavgjord?
svårt att säga.. ahah..

PLUS
att jag har varit i o(ä)ckelbo och uppsala några dagar nu i veckan, iiint helt fel, vi sjöng ihjäl oss på kent-singstar,
för vet ni vad?
kent är bra (:

jag har plockat jordgubbar och jag har spelat fotboll, glömt mina strumpor ute som ligger i regnet och sprungit en liten bit, jag har tittat på oändligt mycket film, alla skräck såklart, och ätit godis, solat och badat lite,
nu känns stressen i inlägget, för jag är påväg bort. men.. MEN vi säger väl så! (sandra hälsar!)
puss eller nåt i den stilen! man tager vad man haver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0