bioreklam

jag älskar bioreklam, längre och oftast kreativare än tvreklam, inte onödig reklam,
bra trailers,
den är så fin och ibland riktigt rolig, speciellt denhära, som är min favoriit
..

skrev jag, och tänkte lägga upp ett jätteroligt klipp på en bioreklam
en som jag inte kommer ihåg vad den gjorde reklam för, men som var så bra..
nu blev jag lite arg
dumyoutube

MEN det jag egentligen ville komma till, var att gårdagens bioreklam gjorde mig riktigt glad,
det var en trailer till en viss percy jackson-film som skall komma nu någon gång
LITE LYCKLIG JAG
läste böckerna om han för några år sen, tvåtre gånger kanske,
och dom är så braa, helt min smak

den handlar alltså (som jag kommer ihåg den) om en dyslektisk percy jackson med adhd,
han flyttar från skola till skola för han är så jobbig
en dag hamnar han ändå på en skola där han blir kvar en längre tid,
där händer mycket saker, och percy får reda på att han är en halvgud,
att hans mamma har fått honom tillsammans med en gud från den grekiska mytologin

Nåt sånt, kommer inte ihåg detaljer, måste läsa igen, och åh,
åh vilka bra böcker.

Kommentarer
Postat av: K5

dom verkar bra

2010-01-30 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0