Trött och schleten!



Nästan iallafall. Har tecknat och varit ute lite.
Jag har haft lördag hela dagen, lite trött och förvirrad.
Var på träningsläger från lördag till tisdag, hundläger alltså.
det var roligt och så, men synd att det bara var jag och en till tjej som "kunde" köra släde, resten var inte så bra alls, nybörjare eller skidåkare.
Bodde med alla skidåkare, plus en ledare, (som är 19 år, alltså mer kompiskompis än ledare)
Så det var jag, ludvig, benjamin, oskar, teddy och ledare tina i en stuga.
Vi spelade väldigt mycket kort, gick och la oss sent och klev upp tidigt, jag var upp först, för det var bara jag som hade hundar att ta hand om, förutom teddy, som jag ärligt måste säga försummade sin hund, stackarn.
Så slädkörning och styrkepass, blandat med mat och lekar. det var bra.

nu får jag inte sitta vid mammas dator längre, så godnatt och allt sånt, tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0