Tävlingen!

Jag tävlade förra helgen, i åsarna, släde, med hund, om ni undrade (:
det har jag glömt att skriva om, konstigt
det gick iallafall väldigt bra

tvådagarstävling, första dagen hade jag femte bästa tid, femte av tolv
det är bra, för den som hade bäst tid, och låg etta, hon var landslagspuppa!
och tvåan var dansk
trean var sofia, hon var grym förra året med
fyran hade Jenkis hundar,
ja, ni fattar

..eller
det gör ni inte
ni är inte insatta i min tävlingsvärld (:

om jag säger "Men åh, Israelsson"
då säger ni.. "say whaAAAAAAaat?!?
säger jag Jenki, säger ni "say whaaAAAaat, jenka?!"



andra dagen hade jag... också femte bästa tid, fast jag hadde hoppats att jag skulle  ta in på fyran, som bara låg en sekund före mig på lördagen, men han körde mycket bättre dag2.
slutade iallafall som femma med en sträckt vad, men det var det samma

nu ska jag laga mat! heje!

Kommentarer
Postat av: icaaaaa

vill bara tillägga att jag var där och hejjade på min käre,älskade vänlige, duktige, bästa vän!! ;)

2010-01-24 @ 21:22:53
Postat av: icaaa

Vill bara tillägga att jag var där och hejjade på min goda, kära, söta, snälla, gulliga, bästa vän!!!

2010-01-24 @ 21:25:23
Postat av: agnes

ÅÅH just ja det glömde jag att skriva! förlåte!

MIN BÄSTASTE VÄN ERICA HEJADE PÅ MIG JU!!

2010-01-24 @ 21:31:49
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: Vicke

FAAAAMIIIILYYYYY GUUUUUUYYYYYY!!!!!!!!

2010-01-25 @ 18:30:10
Postat av: agnesssssssss

ahhah victor! say whaaAAAAAAAat!?

2010-01-25 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0