Outmaning

FY MIG, glömde länka ju! blev hursomhelst utmanad av sötlinn! klick!

Gör såhär:
1. kopiera utmaningen till din blogg
2. länka till personen som gett dig utmaningen
3. berätta 7 faktagrejer om dig själv
4. välj 7 andra bloggare som du vill ge utmaningen till och länka till deras bloggar

1. Älskar att hitta på smeknamn till folk, som dom aldrig får veta.
2. När jag pratar med någon brukar jag kunna bara hålla med och sen prata vidare, även fast jag inte vet vad den andre sa.
3. ÄLSKAR när det är svinkallt ute så man kan klä på sig jättejättemycket och inte känna av kylan!
4. Tycker att mitt sätt att prata är bäst i hela världen. (trycka in ett "ju" i varje mening, säga mös istället för myste, böt istället för bytte, klöpp istället för klippde, tröck istället för tryckde, lös istället för lyste..... osv)
5. Varje gång jag åker förbi ett skylt med ett mystiskt/konstigt namn på en by, brukar jag säga det högt, exempel, "hej jag bor i Hallen, hej jag bor i haallen.. jag bor i halln"
eller,
"var är du född då?
-i hallen"
HAHAHAHAHAHAHHAHA
6. Vill sluta nian, fast jag vill inte sluta nian, för jag gillar våra klasser. pah.
7. Älskar ordet gatt.

eh
ja jo
jag utmanar väle..
Amanda
Syrran, som redan vad utmanad.. men ändå..
ÅH ALLA FÅR KÄNNA SIG TRÄFFADE! WIH!

Kommentarer
Postat av: erika eeeeeeeelmertoft

enligt han som var kommentator på femmilen på os är böt en fin gammal form typ :D (jag hade inte en aning om att det var udda att säga så förrän anton påpekade det :P)

2010-03-01 @ 17:39:58
Postat av: alexandra

Hej, du får gärna vara med i min tävling på bloggen:)

2010-03-01 @ 17:56:44
URL: http://aforselius.blogg.se/
Postat av: Jeeeennnnu

vilken är din finaste favoritlåt? :)

2010-03-01 @ 18:11:58
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0