tictoc

ni vet såna där dagar då man liksom har all tid i världen, men ändå promenerar den förbi lika fort som en sommareftermiddag fylld av sol och jordgubbar?
ändå är det vinter och tiden brukar gå lite saktare då,

man gör inget, man gör saker.
när jag inte har kikat på facebbok eller min blogg, har jag kikat på TCM och fina gamla filmer.
men ändå sitter jag här, smått gäralöus utan varken läppstift eller rött hår.
vart är världen påväg?

jag måste verkligen klippa mig, så att jag kan färga sen, tror jag nästan har bestämt mig nu kanske. möjligen.

klockan är redam tjugo över fyra, vilken dag

det klias i halsen
och i ögonen
och i öronen
och i näsan
nyser
hostar

jag håller på att bli sjuk.
kult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0