this won't hurt at all.~

idag är det måndag. men inte vilken måndag som helst..! det är..
eh

det äär...

nej det är vilken måndag som helst ungefär.
en snöfylld jullovsmåndag with a cherrie on top,
nä men jag gillar måndagar.

idag tänkte jag försöka gå upp innan nio, men gjorde inte det och behövde inte gå upp förrän tjugo i tio då tobias släktingar, (som firat jul uppe hos dem), ville träffa hundarna lite till. himla mysiga människor!
sen for de hem, men jag slår vad om att de kommer nästa år igen..

just nu sitter jag i vardagsrummet och kikar när elias och tobias spekar cod, tittar lite på tråkfacebook och ja, skriver blogg.

lite synd att jag inte har kameran kameran kvar, roligt att ha något annat än för de flesta bara meningslös text,
jaja JAG TYCKER OM MENINGSLÖSTEXT.

vi ska nog ut och skotta snö sen eller nåt, har kommit rätt mycket inatt igen, pappa som skotta hela gårn igaor..

aajaaaaa, nu har jaglika lite att skriva om som jag hade när jag började. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0