~big bad john

jag känner att jag bloggar alldelesALLDELES för lite nu.
hoppas att det beror på att bloggen ser ut som en tråkig och parasitbebodd skabbhåla.
ska fixa det. lovar. sen..
MEN det MÅSTE bero iallafall LITE på att jag fortfarande in te har någon dator i stan,
och jag orkar inte direkt skriva massa blogginlägg på skolan, nä hua.

nu vill jag se film, på våran nya gigantiska teve+hemmabiosystem, eheh,
fick jag välja skulle det bli seven brides for seven brothers, med tova




för exakt ett år sen hade stressen över nobel-temat nästan lagt sig, vi hade haft öppet hus och hela köret, det var bara det allra sista pillet kvar inför jul,
vad konstigt, då var det superstress ungefär hela höstterminen, nu har jag mest kunnat rulla tummarna hela tiden(okej kanske inte hela tiden), men ändå. stor skillnad.
snart är det iallafall jullov, 6.5 skoldagar kvar, känns lite småskönt tror jag.


_

just idag har inte varit nån riktig dag tror jag, lite halvkonstig fats ändå inte eller nåt.

äh.
mamma gjorde pollymuffins idag. har inte smakat än, längtar som en tok.
min bror fyller arton hela år imorrn, han ska nog få första pollymuffinen, elle rinte. INTE, jag älskar polly alldeles för mycket............

jagäter polly just nu. det är fint.

puss eller nåt

Kommentarer
Postat av: Tova

Vi måste såååå se om den filmen igen!!! <3

2010-12-13 @ 20:14:18
URL: http://agentbarbie.blogg.se/
Postat av: agnes

jaaaaaaaaaa vi måste leta rätt på den och köpa den och se den varje daag..!

2010-12-14 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0