aoh

stackars halvdöda blogg, dags för uppvaknande tror jag.
problemet är att jag inte har nån energi att lägga på att blogga, jag har inte ens energi till att plugga det jag borde.
såatteeh..
tycker fortfarande att min plan att frysa ner mig i i koma 1 ca 20 dagar verkar vara perfekt. tror jag gör det.

har precis sett klart alla tre säsonger av veronica mars, och är extremt besviken på att ingen fortsättning kom.
I WANT MOOOREEEE
CRAAVIIINGS

spanskaprov på torsdag, sista april på fredag (y), energidebatt v.18
k-k-k-k-kill me

Kommentarer
Postat av: Linn

Snackas om att en film är på g, håll ut..! ;P

2010-04-27 @ 10:32:18
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: //Gren

Energidebatt är enkelt...mera kärnkraft...

2010-04-29 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0