textglapp

nu kändes det som om jag skulle kunna blogga lite.
har ju gått ett tag sen förra ungefär såhär ligger allt till-inlägget

fotbollssäsongen är över, vi vann sista matchen mot berg med 3-0, men de vann ändå serien i målskillnad, fast jag måste ändå säga som vi sa, vi hade bättre målskillnad mot berg, inbördes..
men nä inget mer om det, evelina och jag börjar bara sura då!

ute blir det senare och senare höst, och jag får större och större behov av en riktig jacka och skor utan hål..
nu måste jag in till stan! nu!
pappa sa ungefär såhär "vi åker in nångång och köper jacka och skor" VI åker, NÅNGÅNG?
JAG åker, SNARAST MÖJLIGT. hmpf! han kommer aldrig palla med alla affärer jag behöver besöka, fast pengar kan jag gärna få, det har jag förtjänat.. tycker jag. ju.

jag har matteprov imorrn, hyfsat halvlätt är området tror jag, så det ska väl inte vara allt för illa.
so till på måndag, spanska till imorrn, engelska till på fredag, svenska till nästa vecka. åh jag älskar skolan.

i helgen ska jag till skålan också, kalas för mimmi har fyllt 15 och för att hon och danel firar ett år (tre veckor)
nu ska jag äta tror jag, hasta luego (:

jag är för sugen på snygga, stora glasögon nu. tänk att jag alltid failar med att köpa tidigt, innan så många andra, ÄVEN FAST JAG FUNDERAR PÅ DET SÅ LÅNGT FÖRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0