saker man borde

och saker man inte borde! jag borde verkligen inte sitta här, för jag borde plugga.
jag har ett himla fint, ett himla stort biologiprov på tisdag, och hur mycker lär jag mig genom att sitta här? ungefär ingenting.
min lärare borde inte göra biologimålen så jäävla flummiga! tacka vet jag rakt på sak. på min tid..!

så istället för att göra det jag borde, så sitter jag alltså här.
och skriver blogg.
om vad som är vettigt att göra och inte.
men skärpning!

så istället ska jag.. blogga om nåt annat!
klockan är halv sju, men det känns som om den är MINST 22..
jag är alldeles, alldeles för duktig på att gå och lägga mig tidigt. ibland. nån gång sådär.
men äh! inte ens det var jag bra på.

nu sinade all inspiration jag hade, så nu ska jag gå och plugga lite! för det är nåt jag borde göra,
hao

Kommentarer
Postat av: Challe

Plugga ordentligt! (Även om det är kul att läsa din blogg...)



Du fixar det :-)

2009-10-19 @ 18:29:12
Postat av: Agnesss

aaaaaaah challe! :D:D:D:D

jarå, jag ska fixa det för din skull! (eller min egen kanske..? :'D)

2009-10-19 @ 20:24:18
Postat av: icaaaaa

hahahah plugga biologi för charlottes skull?! hhahaha!!

agnes jag ÄLSKAR din blogg!!!!

2009-10-20 @ 18:10:51
Postat av: agnes

ahahah ja! hon som är min ex-lärare och allt!

hahahahahahaha aaaah du är en gullunge erica!

2009-10-20 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0