allt och inget, jag och mig själv.

fick höra vad saga tycker om min blogg igår,
"man blir förvirrad av att läsa din blogg, värsta underfunderingarna
och du drar in dina egna tankar så mycket att man riktigt HÖR hur knäpp du är!"

hm, ja det var ju också ett sätt att se på saken, för min del så trodde jag att det var meningen att man skulle skriva sina egna tankar..
nä nu ska jag nog börja skriva min brors tankar eller något!
"hmm... på vilket sätt ska jag bäst irritera agnes denna fina dag?"
nä jag skulle inte orka med mig själv en dag ens.
(jag skulle nog inte ens orka med mig själv särskilt länge om jag var mig själv och kompis med mig själv.. eller så skulle jag det, för jag är ju van! vi skulle nog ha rätt kul ihop, jag och jag!)

har suttit och lyssnat på radio en stund nu, Elvis i Mitt Hjärta, hon som satte ihop programmet måste tyckt för mycket om hans gospellåtar, skulle jag tro, men det gick så bra så ändå.
fick även hem en bok jag beställt igår, Elvis Presley, Movie Icons. en till störst del bilderbok som berättar och hans 31 filmer. den var finfin.



- Igår snöade det ute igen, det riktigt vräkte ner måste jag säga! kändes som mitt i december, fast nu har det smält och marken ser ut att vara snötäckt, men det som finns underst är en enda sörja.
När jag satt och pluggade igårkväll, stod min mamma och kastade snöbollar på mitt fönster, medan min syster går på vägen med en sjal om huvudet och två korgar på ryggen, samtidigt som hon krokar ihop sig,
hon är allt en liten bonnkärring, ryss! -

Imorrn ska jag och klassen till jamtli i östersund, vi ska delta i ett rollspel som heter På Flykt, vi ska alltså spela flyktingar. spännande, jag undrar hur det blir. de som redan varit där säger att det är jätteroligt, att det man blir rädd och att en av dom började grina. verkar lovande!

nu ska jag gå och laga mat medans jag lyssnar på RadioBerg. hasta luego<3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hahahahah På flykt ägde som fan, iallafall från början ^^

2009-10-07 @ 18:00:08
Postat av: agnes

aaahh säg inget mer! :D

2009-10-07 @ 19:32:59
Postat av: HEMLIG

På flykt.

Pang.

Rädda.

Fly.

Polisen.

Knäppt spårk.

Haha.

Bo.

Äckliga sängar.

Sjukhus.

Slut.

2009-10-07 @ 20:13:41
Postat av: Anonym

aaaaah de var kul ibörjaaaan!!!!!

2009-10-07 @ 20:49:58
Postat av: agnes

personen hemlig suger.



iiih ericaa ja det vare :D

2009-10-08 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0