blue christmas

sitter precis och läser på till musikprovet.
ehum.
letar upp klassisk musik som jag kan nördlyssna på, så jag får mvg. woh!
eine kleine nachtmusik!

läste nyss ut en bok, Genom dina ögon By stephenie meyer, himla bra måste jag säga ju.
man är fångad från första sidan och ett virrvarr av gråtattacker får man väl stå ut med
(det är ju bara bra, jag menar, då har man ju blivit fångad, och är man tjej är det väl oundvikligt..)
läs den.!

det snöar här också, som på många andra ställen. men det känns som speciellt ändå. det har hållit på hela dagen, och det ser inte ut som om det tänker sluta, det ligger en fin julkänsla i luften, i min luft.
för bara några dagar sen gick jag runt och nynnade på Elvis, Blue Christmas. iih jul!

imorgon är det måndag, jag har måndag idag, den här veckan kommer vara helt omvänd och ut&in. det är lite jobbigt, på omvända veckor brukar måndasgshumöret hålla i hela.. veckan.

i'm in desperate need of clothes. typ nyss.
jag vill ha ungefär såna kängor som på bilden, inte riktigt så spetsiga bara. jag gillar runda skor.
och leggingsen! färgen.! mums.
jag vill köpa kläder för pengarna, och flyga ut över ängarnaa (8)

från ellos

Kommentarer
Postat av: fridiiis

jag ska läääääääsa! när jag får tid....typ i graven;)

2009-10-06 @ 17:32:27
Postat av: agnes

friiidaaaaa, jaa lääääs! hahah åh du är så vuxen och upptagen nuförtiden! ;)

2009-10-06 @ 18:19:08
Postat av: fridiiis

hahaha ja inet kul å bli stor:( bli inte det!

2009-10-08 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0