Plans

Utanför mina stora fönster växer och klättrar murgrönan. 
Mitt vardagsrum ska lukta kardemumma och väggarna ska vara fylld av tavlor och konst.
Mitt kök går i gult och grönt och där finns många, fina burkar av alla sorters material, med alla sorters fina mönster, och tryck, en del fylld med té, andra med finurliga små hemligheter.
Mitt sovrum är ett ljust, mysigt krypin med detaljerade dubbeldörrar ut till den växtfyllda balkongen.
Utanför balkongen växer träden sig lummiga och rosenbuskar sprider sin doft.
Ungefär så.



Kommentarer
Postat av: evelina

Du är bra nog galen du Agnes . HAHAH! älskar att du skriver som en 30-åring :D:D<3

2009-10-23 @ 17:09:57
URL: http://eveliinast.blogg.se/
Postat av: agnes

jag är helt crazy.

hahahahhahahahahah 30!? hahahahah!<3

2009-10-23 @ 17:13:26
Postat av: Tova

mys..jag kommer och bor hos dig ^^

2009-10-23 @ 18:34:44
URL: http://agentbarbie.blogg.se/
Postat av: agnes

det får du så gärna tova! :')

2009-10-23 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0