poop

Dag Ett avklarad.
Inte så farligt, blev inte alltför less och fick lite gjort.
Men imorrn måste jag rynka den jävla kjolen och tyget är jättesträvt och jag tror att satan och hans jävla moster bara jävlas. fan.

I övrigt så blir det en klänning, en grön sådan. förhoppningsvis blir det en fin sådan också.
ehum.

Har ju den dära SOrapporten som jag måste skriva också, över lovet. tack monica, verkligen, tack.
(och svenskaord, och matte) vad menar dom med LOV egentligen?
"nu ska ni få vara hemma en vecka så att ni kan göra de tonvis med läxor som vi gett er, snällt av oss va? äh när ni ändå håller på kan ni ju ta lite till. här har ni några glosor också, vem tycker inte om lite stress?"
pff...

ÅÅÅH SEGA JÄVLA DATOR OCH INTERNET
nu går jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0