ghaaaaaaaarrrr

har för mycket läxor just nu, ända till igår hade vi läxor och prov i alla ämnen förutom hemkunskap och slöjd..
fysikprov igår, mitt och ericas pluggande gick kanske inte alltför bra,
men vi har ändå kommit fram till att alla våra bra teorier om allt dyker upp vid flummigt, trött tillstånd. eheh.

i detta nu borde jag egentligen plugga matte och idrott, prov i båda ämnena på måndag, (kolla, ännu ett borde..)
sen har jag ju också SO-sidor jag måste läsa och svara på frågor ur, kemisidor jag måste läsa och svara på frågor ur, en svenskabok att läsa ut och en recention att skriva, svenskaord att plugga på, engelska verbsidor att göra, och TUSEN spanskaglosor att lära mig. livet leker.
hejdå..

Kommentarer
Postat av: friiiida

ska vi bilda klubb? (typ våran fyrtioelfte:P)

2009-11-14 @ 16:27:39
Postat av: DenyMe

Enda* ;oK

2009-11-14 @ 23:40:50
Postat av: agnes

besserwisser. ;o-K



FRIDA! JAA! vi startar vår fyrtiotolfte :D

2009-11-15 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0