Thats all right mama

Morsdag idag! har blommor, ljus och skiva från mig och bror, och så ska vi äta på mon idag,
med chokladpudding som jag gjort till efterrätt!


sol idag, solsolsol, har legat på studsmattan och solat, läst och fått lite färg. men nu börjar molnen ta över mer och mer av himlen, bra för hundarna dock.

lekt med evelina fredag-söndag morgon, vi badade i ljungan.! det var skönt ärligt talat, och så följde vi på landlagsträning med hennes pappa, som är coach för damlaget i älgskånkskastning. det var riktigt fult (:
badade även där, i börtnan, där det var kallast i sverige natten till lördag, 0.7 minusgrader! vattnet var.. kallt.
sen åkte vi hem hit, och bara var, köpte lite godis, kollade på robinson och sov sedan i tält.
vi värmde upp inför ericas, min och evelinas robinson-sovatält-upplevelse alltså!



A little less conversation
a little more action

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag var på Mon i helgen

2009-05-31 @ 19:15:41
Postat av: agnes

tobias, du. är. läskig

2009-05-31 @ 21:02:47
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Varför är lilla jag läskig?

2009-05-31 @ 21:04:34
Postat av: Vicke

Yeah! Älgskånkskastning xD

2009-06-01 @ 20:28:06
Postat av: agnes

hahah ja vicke! det skulleru ha sett ;)



tobias är läskig för att han skräms!

2009-06-01 @ 21:11:41
Postat av: Evve

HAHAHHAHA! fyfan. kallt kallt kallt- svettigt svettigt svettigt

2009-06-01 @ 22:31:36
URL: http://eveliinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0