ajdå

Oj hoppsan, nu har jag verkligen inte varit särskilt bloggengagerad på ett tag..rmt
men nu händer det.
sitter på ett halvhårt golv uppe i sandras pappas husvagns förtält. krångligt blev det också.
jag har sommar idag, varmt, shorts, tshirt. det kan inte bli bättre.
har varit nere vid tjärn med sandra idag, tänkte bada men det blåste för myckt, solade lite iställeet.
har varit ute och gått lite för mig själv också, bara gått runt och tittat, betraktat allt jag inte sett på så länge, sommar, grönt, bilen i skogsdungen och åh allt.

men nu ska jag och sandra ut i skogen och leta perfekt tältplats, på riktigt.
hasta luego<3


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sandra

fast sen hamnade vi på studsmattan och gräsmattan och lite överallt istället!

2009-05-24 @ 20:26:18
URL: http://ossiie.blogg.se/
Postat av: agnes

ja och lite i skogen, men inte mycket!

2009-05-24 @ 21:57:14
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0