sol

sol är lycka och näring.
äntligen sommar i kvarnsjö!

idag har jag målat ett utedass på monjobbet, som ska användas till kundtoa sen, det var.. lugnt, och målarfärgen stank spritat som bara målarfärg kan göra!
lugn dag överhuvudtaget idag, precis som nästan alla andra dagar då.
skillnaden idag från igår var att jag gick upp, är ju bra att variera, så jag inte lir ÄNNU tjockare
även om promenaden inte var frivillig.
mopeden ville inte leka med mig.. precis när jag äntligen kommit iväg och skulle växla upp till tvåan, så lossnade kopplingsvajern från handtaget!
dumma!

efter att jag slutat vid halv två, gick jag hem och la mig på studsmattan, mmm! och rusade också iväg till mormor en sväng för fika, min mormor!<3
lite färg har jag nog fått, men brände smalbenen lite..
imorgon blir det solskyddsfaktor på.!

nu ska jag gå och duscha, hasta la vista eller nåt i den stilen
/a

Kommentarer
Postat av: Vicke

Din mormor är häftig! :D

2009-06-24 @ 17:15:48
Postat av: agnes

hon är ju asgrym ('':

2009-06-26 @ 16:47:19
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0