Shake rattle and roll

elias golv är inte så bekvämt, ockuperade hans spelstol istället, mjuk och skön (:

snälla solen kom tillbaka! jag vill bli bruun, fast om man jämför med simon olsson, så är jag faktiskt brun! teheee

onsdag, torsdag, fredag, lördag, SÖNDAG då jävlar fyller jag byxmyndig och hela köret!, hoppas jag får pengar! iiiih
jag vet iallfall att jag ska få glass av victor :'D
och någon sorts tvåhjuling.

MEN nu har det här inlägget varit på gång i typ en timme, men jag har lite hjärntorka!
Hade idrott idag, buuurnball, det är kuuul. vi vann med hela 46-74!
och våra grannar gymnasieeleverna sög på fotboll >:

orka ha något sammanhängande att skriva om, HEJ ALLA ÄMNEN I VÄÄRLDEN

vi ska till stan med klassen på måndag, OBSERVERA MÅNDAG, DAGEN EFTER MIN FÖDELSEDAG, HAR DU SAGT GRATTIS? NÄ MEN GÖR DET DÅ, DÅ! hrm.
vi ska på färgfabriken och sen bowla, och äta. det ska nog bli kul, och hoppas jag har pengar då, så jag kan köpa skolavslutningskläder, sånt är viktigt!.. lite iaf
sommar.


hasta luego ffs (:

Kommentarer
Postat av: Vicke

Yeah glass :D

När vi var tre killar mot alla tjejer så vann vi med 84 - 54, klå det om du kan x'D

2009-06-03 @ 18:19:22
Postat av: agnes

ahhaha victor, det var lite bra gjort faktiskt x) hahaha!

2009-06-03 @ 18:28:53
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0