I'm so excited-that i just can't hide it

min födelsedag gick för fort!
lite besök av kusiner, faster+(blir det farbror?nää..) fasters man, och gudmor med barn, (:
är nu stolt ägare av en moped, som jag inte kan köra särskilt bra. men det kommer! låt mig öva lite bara..
också en väldigt fin mötley crüe-tröja (sjal, pengar, presentkort, skiva.. ^^)
CHEESECAKE!<3

idag!
svenstakampen i på galhammarn. Fotboll, pilkastning, spikslagning, dragkamp, säckhoppning och kurirstafett
roligare än förväntat! jag var med på 3½ / 6 grenar.
Fotboll, halva dragkamp, säckhoppning och kuriren.
en vinst i fotboll av tre möjliga, bättre än 8a!, vi kämpade riktigt bra alla matcher, jag är stolt.
vinst i två av fyra möjliga dragkamper, bättre än 8a!
tvåa i säckhoppning, bättre än 8a!
och sist i kurirstafetten, jag vet vad jag vill skylla den förlusten¨på iallafall..
sen gjorde vi inte så bra ifrån oss på pil och spik.... MEN DÄR VAR INTE JAG MED! .....

fick en andraplats! (tänker inte nämna att den var delad..)
och vi gick trötta mot bussen.
jag och evelina flummade lite i bussen, och flätade gabriels fina, lockiga hår! :'') afrogabbe!
sen hem! äta middag hos mormor, även med bibbi och oskar(janerik) mmmm!
 
nu ska jag vandra ut med hundmat, sen ska jag avnjuta ett desperate housewifes-avsnitt!
mmm hasta luego<3


Kommentarer
Postat av: Shoshoeie

housewives :) :

2009-06-09 @ 21:30:08
URL: http://ossiie.blogg.se/
Postat av: agnes

shoehixhishishi: vet jag väl. skulle bara se om nån reagerade, eller var pedantpetis och orkade reagera (:

2009-06-10 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0