Hard work-work

Lyckades försova mig idag!
vaknade vid underbara halv nio, då skulle jag ha varit på jobbet för en halvtimme sen, och klivit upp för en och en halv timme sen.. så då var det bara att slänga på sig kläder och kuta iväg,
kunde ju ha tagit moppen kommer jag på nu, men jag hade inte orkat eventuella motorstopp i bybacken!

Det gjorde inte nåt att jag var sen, fick jobba lite längre bara, så jag klarade mig! nu ligger jag inte efter nåt i timschemat iallafall, och jag kan vara ledig på söndag, mmmm.
När jag väl skulle gå hem igen, hann jag bara en liten bit sen kom kenneth och jag fick åka motorcykel hem :')
så härligt, och mysigt ljud i den! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (motor)
(jag vill sluta jobba och få lön, pronto, palla.)

(tova och jag ska konvertera!)

har här hemma lassat ved och spelat fotboll, nu ska vi laga mat!
hasta luego typ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0