Willkommen typ

Vissa klagar ju på att inläggen inte finns, så här har du!
Ett helt blogginlägg, just for you. :)

Med grov värk i kropp och knopp ska jag alltså nu försöka skriva nåt vettigt, lycka till på mig.
Och när det känns som om jag har ett suuperlångt inlägg att skriva, så brukar det bli, ja, nada.
Men övning ger färdighet, right?

Egentligen vet jag inte varför jag skaffar blogg, fast det gör jag ju.
Jag vill vara lika cool som syster agent barbie och alla andra med coola agent-namn!

Vem vill INTE ha ett coolt alias att använda, så coola människor tror att det coola namnet har nåt att göra med att namnets ägare är cool?
Tova, det skulle JAG kalla en tillgång..!
Och apropå Tova och tillgångar, så har jag fått den fantasktiska förmånen att också jag vara en lökluktande teletubbie med hörselproblem. Hörselproblemen, och löklukten, kommer då alltså från en livs levande, ja, lök.
 Tjoho!
Fast vi får se om det blir värre, löken är inte kopplad till mina hörselgpångar riktigt än!
Fast det känns inte som om jag kommer få superinfluensan, då hade det nog varit värre vid det här laget skulle jag tro, även om jag har varit förkyld och jävlig i x antal veckor nu..
Jag vill inte göra en Tova.
(Vilket innebär att ha en allt-i-ett influensa, innehållande teletubbieöron, burning fever och BERG av näsdukar..)

Nu är jag trött, har ingen skrivlust, ont i huvud och öra, och tänker sova snart!

Tack och hej skulle man kunna säga.
later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0