Energy

Tänkte vara lite flitig och skriva ett nytt och alldeles frääääscht inlägg.
Men som sagt, så fort jag ska till att skriva, så sinar ordförrådet..

Det är inte ens nåt som hänt som jag kan skriva om.
Typ.. vi har haft noprov. spännande.
jag hatar so. ännu mer spännande.


Ikväll ska jag lätt nördglo lets dance, tvinga tobias också, för jag älskar tony irving (((:

Jag har haft massa energi hela dagen, hoppat omkring som en galning,
Ska hålla mig så tills vi får lov, så då kan jag vila ut.
och ärligt, jag älskar fan våran skola, iaf folket om ni fattar :DD
även om alla lektioner förutom engelska och bild suger..
FÖR VI HAR INGRID I ENGELSKA, HA-HA-HA ERICA.
 
KALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALAAL

Kommentarer
Postat av: Erica

sluta reta mig, jag får i alla fall ha världens bästa lärare..............

2009-03-02 @ 21:54:04
Postat av: Erica

jag tror i alla fall att jag har bättre lärare.....

2009-03-02 @ 21:57:03
Postat av: Erica

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHH

whiiii

bliiiii

Eriiiiiiiiiii

ciiiiiiiii

aiiiiiiiiiiiii

raooiiiiiiiiiiiiiiiii

siiiiiiiiiiiiii

2009-03-02 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0