Sickness

Åkte som förutspått hem från skolan idag, höll mig ända till halv tolv!
Har haft xtrema smärtor i mage och rygg hela dagen ända från sju imorse.. (...)
Örat har jag bara jättelite ont i, vilken lycka!

har tillbringat min kväll med att titta på Mio min Mio och Rasmus på luffen, finns det något bättre?
Jag älskar.
Men jag är dock besviken på Erica och pappa som aldrig sett Mio! Grymt besviken.

Senare nu på kvällen kom mormor och hälsade på, har inte träffat henn epå två veckor då hon har varit i dalarna och roat sig, hon hade även fått en ny digitalkamera, så nu slipper hon den gamla skicka-in-rullar kameran :D

Ska förhoppningsvis till SM nu i helgen, men jag mår ju som sagt lite halvklent..
Jag får stanna hemma och kurera mig imorn, så får jag kämpa och åka på torsdag ändå!

Men nu är jag både sjuk OCH trött, så nu ska jag lägga mig och läsa min porrstjärnabok!
Läsarperioder is the best of perioder!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh mio min mio!! =) krya på dig kusinvitamin! Pusskram

2009-02-04 @ 12:26:04
Postat av: Tobias

Ahmen precis, bli frisk!

2009-02-04 @ 20:18:40
Postat av: Tova

Jahhaaaja..läser min porrstjärne bok ser jag ^^

2009-02-12 @ 19:28:24
URL: http://agentbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0