Tema Nobel!

Tema Nobel drog alltså igång igår, torsdag.
Varje nia gör det, varje år.
Vi anordnar alltså våran helt egna bankett, med klänningar, mat, kökspersonal, tal och so on. 9b går i proccesion till hksalen nu på måndag, alltså är det föööör nära nu!

vi har hunnit att planera vad vi ska äta på "banketten",
vilka som ska jobba med vad i köket,
vilken laboration vi ska göra på öppethus-kvällen, och skrivit färdigt talen! två produktiva dagar, skulle jag vilja säga, plus att vi hann pressa in ett HIIIMLA fint luciatåg idag också.
jag ska vara servitris på 9a:s bankett, så det blir serveringsteknik på oss!

Sen har vi ju bara rapporten kvar.... lite panik där, jag vet ju knappt vad "min" nobelpristagare har gjort.. eller jo. nja. lite..
men jag tror att jag nog inte kan inverka på betyget, hur det än går så stannar jag nog där jag är i so.!

ikväll blir det nog bara lugnt, fjantfinal i idol, jag ville ha kvar toptrean, sen hade det gärna fått vara så att alla tre vann! åååååååååååååh


min pristagare, dorothy crowfoot hodgkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0