Läxor och pepparkakor!

jag och tova sitter och tittar på buffy the vampire slayer, och tova sitter på golvet och knåpar med en julklapp till mormor. dags att jag börjar fixa julklappar nu också tror jag..
jag och erica kanske ska åka in till stan nu på onsdag, om vi nu har tid, på grund av alla läxor, då..

min arm har haft konstanta små nervpulser i aäkert en halvtimme nu, det är bara jobbigt!
och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, plugga kanske. antagligen plugga, prov imorn. i so och matte.
det känns som om alla mina inlägg handlar om läxor nuförtiden. men snart är det jullov, då blir det andra bullar! saffransbullar!

och förresten! jag och tova bakade pepparkakor igår, ni kan aldrig ANA hur bra dom blev! MINST finast!
vi gjorde dalahästar, grisar, gummor, gubbar, harar, hjärtan, blommor och cirklar. sen så gjorde vi kentaurer och hästmänniskor! limogrisar och giraffkaniner, gravida grisar och sist men absolut inte minst, PIPPISKOR! och åt deg till förbannelse gjorde vi också såklart (mest jag, tror jag..)

Hejpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0