Nominering, Världens bästa syster, (tovas ord, från hjärtat!)... mina ord..

jag förstår egentligen inte varför jag gör dethär, för nu kommer alla mina "om agnes" inlägg bli underminerade!

men aja.. tova, sent me a uppgift, jag ska alltså lista tio saker om mig själv!
(so much to write, so little time)

1. Jag är väldigt säker på att jag vill åka som utbytesstudent eller språkresa, frågan är om det blir av, om jag får.

2. jag har aldrig någonsin kunnat sy, men iår har jag varit super(fejk)positiv, och min klänning kickar ass, och jag misstänker starkt att den plus mitt (fejkade)goda humör har höjt mitt betyg.

3. Jag brukar sitta och fundera ut fina fakta om mig själv, som jag sen glömmer bort.
just nu är jag väldigt frustrerad på den här listan.

4. Jag älskar godis, choklad, surt. men äter mest bara när jag är med evelina, hahaha! svullkompisar ungefär!

5. JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NÄÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: Evelina!!

"men äter mest bara när jag är med evelina"



AHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH!!!

Äre så illa, faan. Ska ja ta det som en komplimang eller förolämpning tro ;)



HAHA

jävla fitta va ja skrattar åt dina inlägg!!! :D:D:D:D

2009-12-08 @ 19:10:25
Postat av: agnes

du ska ta det som en komplimang ju! helt klart!

HAHAHA ååh söting :::::::D

2009-12-08 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0