Dagen före!

Dan före dopparedan.
Vad fort det har gått. Jag började ju nyss nian, och nu har vi fått höstbetyget redan.
Det är inte helt klokt.
Jag är inte riktigt redo för jul tror jag, för om alla dagar på skolan var lika roliga som de alltid är innan lov, ja då skulle jag kunna gå i skolan hur länge som helst, med filmtittning och kul i jul och sånt..
Snart kommer den riktiga julkänslan krypande, jag känner den!
När jag ligger i sängen senare, kommer det vara som alltid, jag kommer att vara liten och ivrig igen, kommer inte kunna vänta på att morgonen ska komma.
Sen kommer ju själva dagen gå sakta, som alltid.
Men en sak kom jag på imorse.. var ska vi vara imorgon? vad ska vi göra?
vi kan ju inte hälsa på lilla farmor längre.. min lilla fajje, snart ett år sen hon försvann. konstigt..

ska kliva upp och äta frukost med tova imorgon, för hon ska jobba, det blir till att ta sig upp ungefär halv sex!
mysigt, julfrukost med gröt och skinka.!

nu ska jag nog gå och göra något annat tror jag, massa godjul på alla!

Kommentarer
Postat av: Keiron

orka gå upp så tidigt!! god jul på dig med!!:)

2009-12-23 @ 23:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0