karlbo och lägerveckorna!

oj vad mucket jag vill skriva nu.
har varit nere hos kusiner i avesta/karlbo i lite mer än en vecka, åååh så roligt det var !
dessa dagar involverade lite solande, när han väl ville titta fram, lite springande, lita gymande, och mycketmycket ätande!

for till grönan en fullsmockad söndag, lady gaga skulle spela på kvällen, så jag, frida och fridakompis elin åkte karuseellll och åt karamell! :D
insane! insaneinsaneinsane är nåt alla måste åka! tillochmed erica r! fast, hon skulle dö, så hon får inte!

vi såg ungefär tre sekunder av gaga, då vi kunde sitta på nåns rygg, men annars var det inte mer.. så vi gick och åkte insane en gång till! haha!

sen.... gick jag och frida och skulle spela på tobleronehjulet... och där.. där står världens pojke.
inte såhära supermodellsnygg som vissa visst vill ha dom, utan charmsupergulligsöt aaarrh.
kunde knappt koncentrera mig på numrena, hahah! jorå, men svårt vare..
innan vi spelade stod vi i bakrunden av alla andra som stod där, och han ropade ut alla brickor som fanns kvar, "sex och elva! ingen som vill ha sex? sex för tjugofem?"
frida petade till mig i sidan och skrattade, då tittade han på oss och sa nåt i stil med "ja hon såg sugen ut!"
vi spelade, och tänkte gå därifrån, lite fattigare, "men du har hade ju en femtilapp kvarr på växeln!" "NEEEJ!!!"
sen när vi hade gått, så utbrast jag "JAG VILLE BARA GEEE HONOM ALLA MINA PEENGAAAAR!!"
fan vad dom måste tjäna pengar på honom,.
nu är jag olyckligt kär i två personer, en som är död och en jag aldrig mer kommer träffa, kul! :p

träningslägret! ägde rum på flatön, sju mil utanför göteborg, då efter att ha åkt buss, tåg och buss igen lite norrut, och träffat mammapappaelias för att gå på björnparken i orsa, så åkte jag minibuss neråt, med Ludvig, oskar, teddy som sällskap, med caroline (+barn) och karin som privatchaufförer.. ;D
lämnade orsa runt 18.00 och kom fram lite innan 03 tror jag, tog liiiiite lång tid detdära! men det var roligt, även om jag var tvungen att ta konstanta kisspauser.. x)
torsdag bestod av att leta efter kiosker och badplatser, gissa om vi gick fel båda gångerna..
men det gick bar tillslut!
torsdagkväll kom resten av lägerfolket, då blev det femkamp och fika och Hejhejhej och sånt!
fick träffa min vän märta igen, även många andra.
vi sprang, åt, kajakade, badade, sprang, gympade, skidgång, spänstövningar och massa sånt. och LISEBERG på lördagen! kunde inte bli bättre ! gick med märta och emmaa, åkte kanonen, balder, flumride, uppskjutet, höjdskräcken, uppswinget, kållerado, åt lite däremellan och gick spökhuset! lääskigt! jag gick sist.. och det var bara vi tre som gick, så det var extra hemskt! jag och emma fick springa ut sista metrarna, medan märta kom bakom oss och sa lite irriterad "det där VAR inte läskigt! det var INTE LÄSKIGT! besvikelse!!"
sen i bussen blev både emma och märta dåliga i magen, men det var fortfarande så väl med dom att vi hann ta ett förbjudet nattligt dopp, tillsammans med allt sjögräs och alla maneter, krabbor, räkor, sjöstjärnor och sjögurkor! .. emma fick åka in till lasarettet och få antibiotika dagen efter, uscha..
kände mig inte helt kry i magen jag heller, men vart inte lika illa som tur var!
hemresa söndag, åkte runt tre och var hemma vid ett tror jag, samma sällskap, plus sven (som int eär en gammal gubbe, som ludvig trodde, utan en 95a eller 96a.. ahah!) han var rolig men sabbade min rubikskub!

kom hem till ett lugnt, tyst och tomt hus, rätt skönt.

nu ska jag läsa och sova!
tallbarr i sängen och granris i skorna och godnatt och allt sånt!

Kommentarer
Postat av: friiiiiiiida

hahahahahaha jag ville bara ge han alllllllllla mina pengar!!!!!!!!:D:D du är så rolig söta du! saknar dig pussgullet wolli bolli på dig

2009-08-17 @ 22:43:11
Postat av: agneeeees

AAAAAAAAAAAAAAAAAH friiiida jaaaaaaa, jag ville kasta plånboken på honom!

ååh jag saknar dig med! masssssssssor, wollibolli PUSSSS<3

2009-08-18 @ 18:13:45
Postat av: keiron

jag var också på grönan då:)

2009-08-20 @ 12:24:45
Postat av: Agnees

var du? stod och trängdes framför gaga, förstår jag ;)

2009-08-20 @ 17:52:48
Postat av: keiron

ja det e klart jag gjorde:)

2009-08-20 @ 18:41:59
Postat av: Anonym

stog du i den jätte långa kön in till grönan?

2009-08-20 @ 18:49:08
Postat av: agnees

anonym. uhm, nä jag tror inte det, vi var där från två-tre någon gång, och då var det hyfsat lite kö faktiskt, stod bara i lång kö till åkbandsbåsen!

2009-08-21 @ 18:39:05
Postat av: keiron

ok

glömmde skriva mitt namn

2009-08-21 @ 21:43:54
Postat av: emma & bert

åh, vad kul det var att läsa detta. Påminnde mig om dessa trevliga dagar, bortsett från sjukhuset hehe...

saknar saknar saknar <3

2009-09-05 @ 15:06:02
Postat av: agnes

hååååå emmmaaaa jaaaaa, synd om dig! saknar ocksåå

<33

2009-09-08 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0